پاتوق سنتر

پاتوق سنتر; پاتوق همه...

پاتوق سنتر

پاتوق سنتر; پاتوق همه...

تلویزیون و مصاحبه ها

امروز صبح که از خواب بیدار شدم رفتم تلویزیون رو روشن کردم ببینم دنیا چه خبره! کانال 3 داشت با مردم مصاحبه میکرد که توی ماه رمضان برنامه هاچطور بوده ،همه هم میگفتن عالی بوده! حرف نداشته! ما همه برنامه هارو رو دیدیم!حالا خوبه تلویزیون بخصوص شبکه 3  تو  ماه رمضون افتضاح بوده!!! از ممانعت شبکه 3 ازمجری شدن احسان علی خانی و فرزاد حسنی در برنامه ی ماه عسل وآوردن جوهرچی که ریده شده بود به برنامه! مهموناشون هم که همه نظامی بودن. فیلم شبکه 3 هم که دیگه گفتن نداره فیلم جراحت  که  همش بغض وکینه وبدبختی وفلاکت بود خودش جراحت شد رو دل مردم!!!کاش همون قهوه ی تلخ روتو ماه رمضون پخش میکردن، پخش نکردن چون مهران مدیری اول از همه به صداوسیما انتقاد کرده.البته فقط شبکه 3 افتضاح نبوده شبکه های دیگه هم همینطوری بودن اگه بخوام بنویسم مثنوی هفتاد منه! بگذریم، اینجور مصاحبه ها واسه من تازگی نداره چون هر وقت مصاحبه ای با مردم توی تلویزیون پخش میشه راحت میشه فهمید که هدفشون از مصاحبه چی بوده .سرتونو درد نیارم. دیدم با اون همه افتضاح شبکه 3 توی ماه رمضون، داره به وسیله ی یه عده که حرف دل مردمو نمیزنن دارن پررو پررو از خودشون تعریف میکنن.هنوز صبحونه نخورده گفتم نوشتن این مطلب توی وبلاگ مهم تره این شد که این مطلبو نوشتم.یادتون باشه هیچوقت هر حرفی رو راحت قبول نکنین ویه کم درمورد راست یا دروغ بودنش فکر کنین چه از رسانه  داخلی باشه چه خارجی.اینم یه عکس در این مورد! :



عکس بزرگ در ادمه مطلب

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد