پاتوق سنتر

پاتوق سنتر; پاتوق همه...

پاتوق سنتر

پاتوق سنتر; پاتوق همه...

آثار استمناء در بدن انسان

تجربه نشان داده است کسانیکه در جوانی معتاد به جلق (استمناء) بوده اند و بدآنوسیله موجبات مرگ تدریجی خویشتن را فراهم  آورده اند، علاوه بر آنکه به عمر طبیعی نرسیده اند پیوسته در طول زندگانی خویش علیل و عاجز بوده و دائماً از درد های مختلفی که منشاش همان نادانی های زمان جوانی بوده نالیده اند.


مطالب بسیارکامل در ادامه مطلب

کسانی که جلق می زنند هرگز چهره بشاشی ندارند، بزندگانی امیدوار نیستند، یک روح کسالت و بدبینی وجودشان را احاطه کرده است که دائما از همه چیز و همه کس گریزانند.باضعفی که دارند به مقامات عالیه نمی رسند یا به امراض گوناگون دچار می شوند، قوای خدادادی را که در مواقع لزوم باید به کار ببرند از دست داده اند و در مواقع مقتضی  چاره ای جز حسرت خوردن ندارند.

 

عوارض جلق زدن در بدن:

1-    ریختن مو و آب شدن بدن

در زنان موی سر شروع به ریختن کرده و بتدریج از نمو مو کاسته می شودبطوریکه در سن بیست و پنج سالگی جز چند تار موی نخواهد داشت.

گوشت رانها آب شده و جز پوست و استخوان چیزی نخواهد ماند. وقتی به زنی که جلق زنده می نگیرید می بینید پوست بدنش در  نقاط معینی چروک خورده و آثار پژمردگی در آن هویداست. مثل دختران شاداب و تروتازه نمی متنند. این زن قادر نیست کودکی سالم و با نشاطی را تحویل جامعه دهد.

2-    خم شدن قامت

اشخاص مبتلی به عمل زشت جلق هرگز قامتی رعنا نمی یابند بر اثر تا ثیر این عمل کشنده بر روی اعصاب ، خوب کار نکردن غدد(اپی فیز) و (ای پنیز) قامت چندان طویل نشده، و ستون فقرات در حدود دنده های نخست کج می گردد.

این اشخاص اغلب چهره های زرد دارند و دستشان می لرزد، سست عنصر و بد اخلاقند.

3-    آلت تناسلی

در زنان مخصوصا عمل جلق اثر سوئی دارد که هر گز معالجه پذیر نیست. زنانی که جلق زده اند و یا با عمل غیر  طبیعی وسایل لذت آنی را فراهم کرده اند برای همیشه از نعمت فرزند محروم می مانند زیرا جلق زدن باعث منی شود آلت تناسلی از حالت عادی خارج شود و اعضاء و جوارح آن آماده جماع نباشد و چون آن لذت معمولی دست نمی دهد در نتیجه موجبات جدائی زن و شوهر را فراهم می آورد.

4-    محتلم شدن

ممکن است مرد در اثر کثرت و اصرار در عمل جلق زدن غده تولید مایع منی اش خشک شده و عمل طبیعی خویش را فراموش کرده و مرد را محتلم ننماید.

در زنان جلق زدن بر طول مجرای آلت تناسلی افزوده مانع از رسیدن منی به رحم  می شود و رد نتیجه زن به طور طبیعی بچه دار نمی شود.

5-    غدد منوی

بعید نیست منی در داخل آلت تناسلی بماند و ماندن بسیار آن تشکیل غدد منوی را بدهد که بر اثر آن زن ناچار شود هر سه ماه  برای خارج کردن این غده به پزشک و جراح مراجعه کند.

بدتر از همه اینکه جلق زدن قامت زن را از حال عادی خارج کرده و پستانها را آب نموده و بصورت زشت و نفرت آوری در می آورد.

فکر کنید پستان که یکی از نقاط حساس زن و مایه زیبایی قامت است از کار افتاده و چروکیده شود چه صورتی می یابد.

6-    هیستری و دیوانگی

دکتر تورت Tourette می نوسید : در طی کارخود عده زیادی از زنان را دیدم که بر اثر اعتیاد به جلق زدن دچار مرض هیستری شده بودند.

اینان چاره ایی ندارند جز آنکه باقیمانده عمر خود را در مذلت و بد بختی بسر برند و برای همیشه مورد نفرت واقع شوند.

7-    فلج شدن

بدبخت آنکه بر اثر جلق شخص اراده خود را از دست بدهد و بخاطر این کار زشت و ناپسند همیشه از در دست گرفتن اراده بعضی از اعضا بدن خودمحروم باشد.

ساده ترین راه مدوا

ای خواننده عزیز اگر تو نیز دچار این عادت زشت که میتوان آن را مرضی مهلک نام نهاد شده ای و تن به اسارت داده ای اکنون این سطور را خوانده ایی و بعواقب وخیم و خطرناک آن پی برده ایی اندکی بخود نیرو بده ، کمی همت داشته با ، زنجیر های محکم بدبختی را که به دست و پای خود بسته ایی و روح خود را در قالب کرده و مانع از رشد و نمو آن شده ایی و همیشه سست و و خمود هستی و بزندگی با دیده بی اعتنایی می نگری و خود را دائما رنجور و ضعیف حس می کنی پاره کن.

بخودتلقین نما که دیگر گرد اینکار نگردی و برای یک دقیقه لذت عمری را در رنج بسر نبری در سی سالگی در مانده و علیل نشوی ، قامت رعنایت خمیده و کمانی نگردد.

بر صفحه بنویس:

((من باید این عادت زشت را ترک کنم )) و هرروز صبح بر آن بنگر و مفادش را بکاربند.

از امروز تصمیم بگیر بجای اینکار صبحا در حدود پنج دقیقه ورزش کنی، ستون فقراتت را با آب سرد مالش دهی _در تابستان داخل آب سرد شوی، بر بستری نسبتا خشن بخوابی و شب ها زود بخوابی، هنگام خواب مناظر محرک و شهوت انگیز را بیاد نیاوری. کمتر کتاب منحرف کننده مطالعه کنی و عکس  های محرک را تماشا نکن.

دوست عزیز این عمل زشت در دین اسلام نیز کاملا منع شده جزو گناهان کبیره محسوب می گرد چون باعث قساوت قلب شده و انسان رااز خدا دور  ساخته و زمینه گناهان بزرگتری همچون زنا را فراهم می آورد راحت ترین کار برای خلاصی از این کار زشت این است که بطرف خدا برگردی از عمل زشت خود توبه کنی و نماز بخوانی چرا که براستی نماز انسان را از فحشا و منکر باز می دارد.

 


نظرات شما:


امیر عالم:اون کسی که این مطلب رو نوشته بجای اینکه بنویسه چطوری جلوی این کارو بگیریم بنویسه این حکومت رو از بین ببریم تا همه به راحتی بتوانیم ازدواج کنیم (آی نویسنده دنبال درمان باش ) آخه اینو نگفته که چرا ما دنبال این کار می رویم . بخاطر فقر و بی پولی چون نمی توانیم ازدواج کنیم  .


پاسخ:درسته که حکومت هم در این تقصیر سهمی داره ولی آیا این خانواده های خود ما نیستن که سخت گرفتن؟!!


نیما:

تو راست میگی ولی با این وضع بی پولی باید چه کار کرد
نظرات 4 + ارسال نظر
امیر عالم جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:41 ب.ظ

اون کسی که این مطلب رو نوشته بجای اینکه بنویسه چطوری جلوی این کارو بگیریم بنویسه این حکومت رو از بین ببریم تا همه به راحتی بتوانیم ازدواج کنیم (آی نویسنده دنبال درمان باش ) آخه اینو نگفته که چرا ما دنبال این کار می رویم . بخاطر فقر و بی پولی چون نمی توانیم ازدواج کنیم .

درسته که حکومت هم در این تقصیر سهمی داره ولی آیا این خانواده های خود ما نیستن که سخت گرفتن؟!!

نیما جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:16 ق.ظ

تو راست میگی ولی با این وضع بی پولی باید چه کار کرد

سارا جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ق.ظ

گاهی ازهمه چی خسته میشم من زیباوموفق هستم امااین نقطه ضعفم مانع ازپیشرفتام توزندگی شده امامن میتونم

بابک دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:07 ب.ظ

اگر پایه و اساس یک جامعه ای براساس اسلام و خدا باشد یعنی صاحب مدینه فاضله بودیم ، این حوانان بیگناه ما ، نه تنها از جلق زدن بلکه از کلیه زشتیها و منکرات الهی نجات پیدا میکنیم و ولی چه کنیم که مملکت ، مدینه فاضله نیست ، مدینه فاسقه ، فاجره و فاجعه است . بعضی ها را میبینی که دم از اسلام میزنند ، صف اول نماز جماعت هستند و دائم مردم را پند و اندرز میدهند ولی خود صاحب 4 زن و بینهایت صیغه ای هستند و هیج احدی نیست که به فکر این جوان های معصوم باشد . اینها چه کنند ؟ که هر دری میزنند ، آن در به رویشان بسته است . فقط و فقط باید از خداوند بخواهیم به حق ناموس دهر حضرت زهرای مرضیه فاطمه زهرا (س) امام زمان (عح) را از بقیة زمان غیبتش بکاهد و آن امام همام ، منجی تمام جهان بشریت خصوصاً جوانان را فراهم سازد . جوانان عزیز دوستتان دارم و جگرم برای شما پاره پاره است . چه کنم که دستم کوته و خرما برنخیل .... التماس دعا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد